Katolina's Travels

It's gonna happen...

Het komt inmiddels echt dichtbij... De laatste feestjes zijn bijna achter de rug en dan kan ik dinsdag vliegen! En ik stap echt met een goed gevoel het vliegtuig in, dankzij jullie allemaal.

Ik vind het erg leuk dat ik (bijna) iedereen nog even heb kunnen zien voor mijn vertrek en ik vind de persoonlijke cadeaus echt super! Daar ga ik nog steun aan hebben.

Via deze weg wil ik daarom nogmaals iedereen bedanken! Ik zal jullie de komende maanden allemaal missen. Maar we halen het daarna gewoon dubbel en dwars weer in!

Dikke Kus!

Reacties

Reacties

Irene

Ik ga je missen lieverd! Maar gelukkig is er internet :) dus we blijven van elkaar op de hoogte. Ik zie je morgen nog even!
X

M&M's

Hee Lieverd!

We wensen je vanaf hier een heeeeeeeeele goeie reis toe! Voorzichtig, geniet ervan en heel veel plezier! we zullen je volgen via je website!

Knuffel Marco en Marleen

Johanneke

Heeee KATOLINA! :)

Ik vind het heel jammer dat ik er gister niet bij kon zijn, maar ik wens je een heeeeeeeeeule geweldige reis!! Hopelijk schrijf je hier vaak, het lijkt me een goed idee om van je belevenissen op de hoogte te blijven.

Dikke tuut,
Johanneke

P.s. ik probeer je te bellen kip, mar neemst niet op.

Anneke

Heey Katolina,

Heel veel plezier en een superleuke reis gewenst, we zullen je wel volgen via de verhalen!

Groetjes Anneke

Gerda

Heeej Katolina,

Inmiddels ben je vast al in verwegistan! Hoop dat je goed bent aangekomen. Ook van ons heel veel plezier! Geniet ervan! ga lekker veel bizarre dingen doen en houd ons op de hoogte!!

Dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!