Katolina's Travels

I'm safe!

Hoi allemaal,

Ik hou het even kort, morgen komt een langer verhaal, maar ik wil jullie allemaal even geruststellen. Alle berichten die jullie over Indonesie horen spelen zich af op Sumatra. Ik zou daar eerst misschien naar toe gaan, maar dat heb ik niet gedaan. Ik ben naar de Gili eilanden in de buurt van Lombok gegaan.

Ik heb daar helemaal niets van de aardbevingen gemerkt en moest dan ook vanuit Nederland (waar men het nieuws volgt) horen dat de aardbeving was geweest. Ik ben zelf ook wel geschrokken toen er een kort tsunami alarm bleek te zijn (zeker omdat ik op een superklein eiland zat op dat moment) maar het viel gelukkig allemaal mee. Ik ben vandaag richting Bali teruggegaan en blijf hier nog twee dagen. Daarna vlieg ik door naar Singapore (3 oktober). Op dit moment is alles hier dus prima, dus maak jullie verder geen zorgen.

Ik hoop dat de aarde nu weer even genoeg gespeeld heeft zodat ik rustig mijn reis kan vervolgen. Ik hou jullie op de hoogte en misschien heb ik morgen tijd om jullie wat meer te vertellen over Gili Trawangan, want dat was weer eens een geweldig uitstapje!

Reacties

Reacties

Hoit en Mim

Hoi Katolina,
Ik ben erg blij te horen dat je niets hebt meegekregen van de aardbeving. In Padang lijkt het een grote ravage met daarbij helaas de nodige slachtoffers. Ik ben wel (net als vele anderen hier) nieuwsgierig naar je verhaal Gili Trawangan. En, jou uitstapjes zijn toch altijd vet cooooooooooooooool!
Hoit en een nu nog slapende Mim

Klasina

Fijn om weer wat van je te horen, we zaten wel over je in hoor. Veel plezier nog verder, en wees voorzichtig.

Alef

Zo... Dan heb je goed mazzel gehad, gelukkig... Dikke chaos daar... Naja... Veel plezier en trek voor de zekerheid je tsunamiregenpak aan! ;) Voorzichtig!

Willeke

Ik ben het helemaal met Alef eens enne... Koop even een set van die opblaasbare armbandjes, dan weten we in ieder geval zeker dat je blijft drijven.

Katolina

Haha, thnx voor jullie tips guys! Die zal ik ter harte nemen :)

Siti

Hey hoi,

blij om te horen dat het goed met je is, ik zal maar zeggen: geen bericht, goed bericht.
Wacht in spanning op je lange bericht!!
Hier verder alles prima! morgen komt onze eethoek, super veel zin in.
Tot snel en tot mails

Liefs en kus Siti

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!